wtorek, 28 lutego 2012

Cześć wszystkim! 


Długo zastanawiałam się nad założeniem tego bloga. Na początku miały to być różne opisy, cytaty i zdjęcia, ale  w końcu postanowiłam, że blog będzie prowadzony na kształt pamiętnika, dziennika.., jakieś moje przemyślenia :) To na początek kilka słów o mnie:
Mam na imię Zuza. Przez bardzo długi czas nie przepadałam za swoim imieniem, wręcz go nienawidziłam, ale wreszcie dorosłam do tego, żeby mi się podobało i uznaję je za wyjątkowe :) Mieszkam w Polsce w województwie lubelskim. Wiek chyba nie mają tutaj jakiegoś wielkiego znaczenia? Moje zainteresowania to grafika, fotografia, turystyka, piercing, tatuaże i psychologia. Kocham zwierzęta. Mam psa o imieniu Mayke, który jest chyba moim największym przyjacielem i chociaż większość moich znajomych się go boi, ponieważ ma swoje humorki i jest nie ufny w stosunku do obcych ludzi, to bardzo go kocham :) Muzyka, która od dłuższego czasu siedzi w moim sercu to rap. Moim ulubionym raperem jest GrubSon. Szanuję go jako artystę, bo nie robi nic dla pieniędzy. To dzięki niemu inaczej patrzę na życie i staram cieszyć się każdą chwilą. Nie umiem określić swojego charakteru, bo tak naprawdę nikt siebie do końca nie zna i trudno się oceniać. Jak wiadomo każdy ma jakieś wady i zalety. Myślę, że moją największą wadą jest lenistwo i to, że wszystko odczuwam dwa razy mocniej, jestem nerwowa. Zalety? .. to może chęć niesienia pomocy innym. Staram się nie zrażać błędami, z uśmiechem witać każdy dzień oraz pozytywnie podchodzić do kolejnych wyzwań i doświadczeń.W towarzystwie osób, z którymi jestem związana czuję się swobodnie. Jestem wtedy szczera i pewna siebie. Myślę, że można mi zaufać i się zwierzyć.. Ehh . chyba już nic nie napiszę. Zachęcam obserwowania i komentowania :)


Bay!

5 komentarzy:

  1. W takim razie witaj na bloggerze ;D
    chyba jesteśmy trochę podobne ;) a więc obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób na przedstawienie siebie. A może tak dodamy do obserwowanych, skoro już obie jesteśmy nowe na blogspocie. A tak w ogóle z jakiego jesteś miasta? Ja również jestem z lubelskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. To .Zu też ma być ? xdd Jeżeli Ci to nie przeszkadza to tak jak pisałam na weekend powinnaś to mieć. ; D
    + też lubię Grubsona tyle, że to nie do końca rap. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydajesz się ciekawą osobą ;) Mam praktycznie takie same wady... i zgadzam się z tym, że trudno siebie oceniać, niby najlepiej sami siebie znamy, a jednak nie do końca ;p Życzę powodzenia w blogowaniu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. tez widzę pewne podobieństwo . lenistwo i nerwowość, o to to!
    rapu zdarza mi się słuchać okazjonalnie, preferuję rock jednak :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń