czwartek, 1 marca 2012

Nie mam dzisiaj nastroju do pisania, ale zamieszczę tu kilka wybranych cytatów Małpy i Pih'a.

Znowu przeklnę kręgosłup nim zasnę
bo zamiast siedzieć prosto pochylam się nad miastem,
kumple wiedzą, że garbie się od zawsze,
bo nosze na barkach za duży bagaż doświadczeń / Małpa - Ból


Ja w twoich ramionach chcę odnaleźć przypadkiem
Wiarę w jutro, bo straciłem ją szybciej niż matkę,
Więc nie mów, że mnie kochasz na zawsze i zaśnij,
Jutro okłamiesz mnie po raz ostatni. / Małpa - Wszyscy kłamią


Emanowała namiętnością skroploną winem,
Wiem, że pachniała jak Paryż choć nigdy tam nie byłem,
Wciąż patrzyłem na nią żeby przed zakończeniem
Ukraść jej choćby jedno krótkie spojrzenie / Małpa - Paznokcie


Możesz zobaczyć, to czego inni nie widzą
Wystarczy, że uniesiesz wzrok ponad horyzont! / Małpa - Ponad horyzont


Chcesz romantyka? Dla ciebie będę chuj wie kim
Jutro wieczorem, jeśli znów mi się nie urwie film
Będę rycerzem, jeśli wcześniej się nie wkurwię i
Nie wyląduję gdzieś na mieście w jakimś klubie z kimś [...] / Małpa - Nie byłem nigdy


Chcę tobie mówić o rapie i wracać co chwilę
Nie tylko po to, żeby znów móc Cię łapać za tyłek / Małpa - Nie byłem nigdy


Mgła już opadła, wszyscy zawiedli
Rozczarowanie to chleb powszedni
Nie są możliwe już happy end'y / Pih - Biegnij, nie oglądaj się

Wiesz co ich dusi? szczególna astma,
zbyt dużo prawdy, zbyt mało kłamstwa / Pih - Kochaj, nienawidź, daj żyć, próbuj zabić 



Jak czytam niektóre cytaty, .. to wydaje mi się, że opowiadają o mnie, o moich uczuciach [...]



Taka tam zajebiście ciekawa notka -.- Przepraszam,..  za bardzo się nie wysiliłam, ale obiecuję, że jutro będzie lepiej. Po prostu nie mam dzisiaj nastroju na pisanie tej notki. Bay!






4 komentarze: